Softonic incelemesi

Recontact: Müşteri Görüşmelerinden Derinlemesine İçgörüler

Recontact, müşteri çağrılarından içgörüler elde etmek için tasarlanmış AI destekli bir araçtır. Bu platform, kullanıcı yanıtlarının kalıplarını belirleyerek çağrıları iyi yapılandırılmış belgelere dönüştürmeyi mümkün kılar. Google Meet, Zoom, Microsoft Teams ve Fireflies gibi çeşitli platformlardan çağrıları işleyerek, bu bilgileri analize uygun raporlar haline getirir. Recontact, müşteri destek çağrılarında müşteri acı noktalarını anlamak ve kullanıcı niyetlerini belirlemek için verileri toplar ve analiz eder.

Recontact, kullanıcı araştırma ve müşteri destek ekipleri için özellikle faydalıdır. Bu ekipler, nitel araştırma, ürün keşfi ve kullanılabilirlik testi süreçlerinde Recontact'tan yararlanarak, müşteri destek görüşmelerinden öğrenim elde edebilirler. Kullanıcı görüşmelerinde ortaya çıkan eğilimleri takip etme, yanıtların zaman damgalarıyla arama yapabilme gibi özellikler sunan platform, kullanıcı verilerini anlamada büyük kolaylık sağlar.

 0/1

Uygulama özellikleri

  • Lisans

    Abonelik

  • Güncelleme Tarihi

  • Platform

    Web Apps

  • OS

    Chrome

  • Geliştirici

Program diğer dillerde mevcuttur



Recontact hakkında kullanıcı değerlendirmeleri

Eğer Recontact denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!

Şunları da beğenebilirsiniz

Uygulamaları Keşfetme

Bu yazılımın kullanımı ile ilgili kanunlar ülkeye göre değişebilir. Bu kanunların aksine olması halinde programın kullanımını teşvik etmiyor veya yasaklamıyoruz.
Softonic
Recontact değerlendirmeniz